Programa Incorpora

Incorpora s’ha convertit en un referent per a la integració sociolaboral de persones en situació o en risc d’exclusió social, es per això que des de la Fundació Ibn Battuta ens sentim satisfets de participar d'aquest programa i oferir la possibilitat d'ajudar en  en el procés de recerca de feina, així com de fomentar processos de creació empresarial entre persones emprenedores mitjançant itineraris personalitzats.

Inserció Laboral

Revisem amb tu les ofertes de feina disponibles que s’ajustin al teu perfil i a les teves preferències perquè presentis el teu currículum a les que t’interessin. Et donem suport per argumentar el més destacat del teu currículum defensant la teva candidatura

Autoocupació

T’ajudem a estudiar els teus projectes empresarials i a buscar la teva potencialitat emprenedora. A partir de la teva idea, t’acompanyem en l’anàlisi de la viabilitat del projecte i en la recerca de finançament. També estem al teu costat fins que aconsegueixis posar-lo en marxa i consolidar-lo.

logo_Incorpora 2018.png