Programa Incorpora

Incorpora s’ha convertit en un referent per a la integració sociolaboral de persones en situació o en risc d’exclusió social, es per això que des de la Fundació Ibn Battuta ens sentim satisfets de participar d'aquest programa i oferir la possibilitat d'ajudar en  en el procès de recerca de feina, així com de fomentar processos de creació empresarial entre persones emprenedores mitjançant itineraris personalitzats .

Inserció Laboral

Revisem amb tu les ofertes de feina disponibles que s’ajustin al teu perfil i a les teves preferències perquè presentis el teu currículum a les que t’interessin. Et donem suport per argumentar el més destacat del teu currículum defensant la teva candidatura

Autoocupació

T’ajudem a estudiar els teus projectes empresarials i a buscar la teva potencialitat emprenedora. A partir de la teva idea, t’acompanyem en l’anàlisi de la viabilitat del projecte i en la recerca de finançament. També estem al teu costat fins que aconsegueixis posar-lo en marxa i consolidar-lo.